لوله پلی اتیلن pe 63 چیست

فروش انواع لوله مانیسمان

لوله پلی اتیلن pe 63 چیست

۳۶ بازديد
پلی اتیلن به عنوان یک ماده، ماده بسیار سخت و بی اثر است، از این رو هیچ اثری از شرایط تهاجمی خاک اطراف وجود ندارد. لوله های پلی اتیلن وزن سبک، حمل و نقل و نصب آسان دارند. عملکرد لوله پلی اتیلن در تمام طول عمر خود ثابت می ماند، بدون ایجاد رسوب، بدون فرسایش، بدون خوردگی، بدون تاثیر نور خورشید/اشعه ماوراء بنفش اگر در بالای زمین در معرض نور خورشید نصب شوند. لوله ها و اتصالات پلی اتیلن تا قطر خارجی 2500 میلی متر در دسترس هستند. لوله ها و اتصالات پلی اتیلن مطابق با تمام استانداردهای هندی و بین المللی در درجه مواد PE63، PE80 و PE100 در دسترس هستند.

آب، مواد شیمیایی یا هر نوع سیال از طریق شبکه لوله‌ها و اتصالات پلی‌اتیلن متصل به هم که 100% ضد نشتی هستند، منتقل می‌شوند و عمر لوله‌ها و اتصالات پلی‌اتیلن حداقل 100 سال است. تجزیه و تحلیل چرخه حیات نشان می دهد که لوله های پلی اتیلن به دلیل مصرف کم انرژی در خطوط لوله انتقال سیال کاملاً سازگار با محیط زیست هستند. لوله های پلی اتیلن به دلیل سطح داخلی صاف تر، به برق کمتری برای پمپاژ آب نیاز دارند. علاوه بر این مزیت اصلی لوله های پلی اتیلن انعطاف پذیری و اتصالات ضد نشتی آن است. از آنجایی که لوله های پلی اتیلن ماهیت انعطاف پذیری دارند، لوله های پلی اتیلن به راحتی شکل زمین زمین را در داخل منطقه صنعتی به خود می گیرند یا به شکل پروفیل ترانشه می آیند که مستقیماً منجر به صرفه جویی در عمر لوازم جانبی لوله، خمیدگی، زانویی و هزینه ترانشه می شود. لوله های پلی اتیلن در طول های مورد نیاز تا 12 متر طول مستقیم در دسترس هستند.

آب منتقل شده از طریق لوله های پلی اتیلن جین برای مصرف انسان مناسب است و از آنجایی که لوله های پلی اتیلن در طبیعت خنثی هستند، هر نوع سیال، مواد شیمیایی و پساب را می توان انتقال داد. پلی اتیلن به عنوان یک ماده، ماده ای بسیار سخت و بی اثر است، از این رو هیچ اثری از شرایط خاک تهاجمی اطراف یا محتویات سیال منتقل شده وجود ندارد. لوله های پلی اتیلن وزن سبک، حمل و نقل و نصب آسان دارند. عملکرد لوله های پلی اتیلن در تمام طول عمر خود ثابت می ماند، بدون ایجاد رسوب، بدون فرسایش، بدون خوردگی، بدون تاثیر نور خورشید/اشعه ماوراء بنفش اگر در بالای زمین در معرض نور خورشید نصب شوند. لوله ها و اتصالات پلی اتیلن تا قطر خارجی 2500 میلی متر در دسترس هستند.

https://hdpepipe.tebyan.net/post.aspx?PostID=1748142

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.