اتصالات لوله گالوانیزه

فروش انواع لوله مانیسمان

اتصالات لوله گالوانیزه

۳۴ بازديد


اتصالات لوله گالوانیزه چیست؟ خوب، به طور کلی، اتصالات ورق آهن یا فولاد با روکش روی برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی است. در مورد لوله های فولادی گالوانیزه، اتصالات و سازه های دیگر، در شرایط مختلف قوی و مطلوب هستند. ما می توانیم مزایای زیادی در لوله ها و اتصالات پیدا کنیم.                              
عمر طولانی اولین مزیت لوله فولادی گالوانیزه است، اتصالات به دلیل عمر طولانی خود شناخته می شوند.
1. کیفیت بالا، ضد خوردگی و زنگ زدگی.
2. مونتاژ سریع نیز یکی دیگر از مزیت های اضافه شده اینگونه لوله ها و اتصالات است. فولاد با کیفیت خوب باید به درستی درمان شود. اتصالات لوله گالوانیزه فواید و مزایای مختلفی دارد.

اتصالات لوله گالوانیزه گرم به طور گسترده در آب، گاز، بخار و هوای فشرده استفاده می شود. اتصالات لوله گالوانیزه علاوه بر کاربرد کم فشار، در صنعت نفت نیز استفاده می شود. اتصالات لوله گالوانیزه از چدن مرغوب با استانداردهای ASTM A-197، ASTM A47 ساخته شده است.  اتصالات لوله گالوانیزه با کیفیت بالا را در محدوده سوراخ اسمی ½ تا 6 اینچ ارائه می دهد که مطابق با مشخصات استاندارد EN 10242 است و هر یک از اتصالات جداگانه بدون نشان دادن هیچ نشانه ای از نشتی یا غیر عادی تحت آزمایش فشار قرار می گیرند.
اتصالات لوله گالوانیزه از فولاد چکش خوار ساخته شده است. لازم به ذکر است که اگرچه فولاد مایک چدن چکش خوار با چقرمگی است، اما نمی توان از آن برای آهنگری استفاده کرد. اتصالات لوله فولادی  و اتصالات گالوانیزه با مواد لوله نامگذاری می شوند، در حالی که اتصالات لوله گالوانیزه با عملیات سطح لوله نامگذاری می شوند.
سه راهی گالوانیزه
اتصالات لوله گالوانیزه از آهن ساخته شده است، بنابراین در معرض هوا به راحتی زنگ می زند. به طور خاص، اتصالات لوله فولادی  ما عمدتاً برای آتش نشانی و مهندسی تامین آب استفاده می شود. اتصالات لوله زمانی که برای مدت طولانی در معرض محیط مرطوب قرار می گیرند، احتمال زنگ زدگی بیشتری دارند. بنابراین، سطح اتصالات لوله فولادی  باید ضد زنگ شود. عملیات ضد زنگ سطح اتصالات لوله ماستیل به طور کلی به گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد تقسیم می شود. گالوانیزه گرم به روش تصفیه گالوانیزه اطلاق می شود که اتصالات لوله را در محلول روی مذاب با دمای بالا 700 تا 800 درجه غوطه ور می کند تا سطح اتصالات لوله را با لایه ای از روی بپوشاند. اصل گالوانیزه سرد که به نام الکترو گالوانیزه نیز شناخته می شود، انتقال و چسباندن روی آویزان شده روی آند به سطح لوله آویزان شده روی کاتد است و در نتیجه یک لایه روی نازک و یکنواخت تشکیل می شود.
اتصالات لوله فولادی  را می توان اتصالات لوله رزوه ای (اتصالات لوله رزوه ای) نیز نامید، اما باید توجه داشت که اگرچه بیشتر اتصالات لوله گالوانیزه مربوط به اتصالات لوله فولادی است، زیرا برخی از اتصالات لوله جوشی یا سایر اتصالات لوله آهنی نیز گالوانیزه می کنند. درمان روی سطح، به معنای دقیق، اتصالات لوله گالوانیزه با اتصالات لوله فولادی  برابری نمی کند.

http://fittingss.parsiblog.com/Posts/1/%d8%a7%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa+%da%af%d8%a7%d9%84%d9%88%d8%a7%d9%86%d9%8a%d8%b2%d9%87/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.